27.03.2018.

Muzički biennale Zagreb 2019. otvara natječaj za marketinškog/PR stručnjaka

Muzički biennale Zagreb 2019. otvara natječaj za marketinškog/PR stručnjaka
Muzički biennale Zagreb, festival suvremene glazbe, traži osobu za rad u području marketinga i PR-a festivala. Ako svoju motivaciju pronalazite u novim izazovima, a komunikativni ste, orijentirani na ostvarenje postavljenih ciljeva, imate iskustva u PR-u, klasičnom i digitalnom marketingu, odlično podnosite timski rad, prijavite se na nina.calopek@hds.hr i pošaljite svoj cv.
 
Opis poslova
– strateško planiranje, kreiranje i provedba svih marketinških i PR aktivnosti
– komunikacija s medijima i osmišljavanje medijskih kampanja
– newsletter marketing
– praćenje stope provedbe, analiziranje podataka, strukturiranje izvješća o učinkovitosti provedenih marketinških kampanja
– uska suradnja s producentsko-organizacijskim i press timom festivala
 
Uvjeti
– znanje iz područja klasičnih i digitalno marketinških aktivnosti i strategija (izravni marketing, web marketing, newsletter marketing)
– znanje iz područja promotivnog i web oglašavanja
– poznavanje glavnih instrumenata za analizu (za ex. Google Analytics, Piwik, itd.)
– napredno znanje o PPC (Pay per click) kampanjskim instrumentima (ex. Google AdWords Editor i Microsoft AdCenter)
– napredno poznavanje tehnika koje uključuju Pay per click, SEO, SEM, UK (User Experience), programe za udruživanje
– iskustvo u vođenju PR kampanja
– poželjno poznavanje mobilnog marketinga
– organizacijske sposobnosti
 
Stručna sprema: Viša stručna sprema, Sveučilišni prvostupnik, Stručni specijalist, Visoka stručna sprema, Magistar struke
 
Jezici: Engleski (izvrsno)
 
Vještine: Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet
 
Što nudimo
 
– timski rad
– ugodna radna atmosfera
– kreativnost i samostalnost u radu
 
Vrsta zaposlenja: honorarno
 

 

Rok prijave: 3. travnja 2018.