16.01.2017.

Natječaj - MBZ traži zvukovni logotip

Na što vas asocira naš ovogodišnji logotip? Slušamo vas! Napravite audio interpretaciju logotipa koja mu odgovara stilom i namjenom. Vremena imate do ponoći 15. veljače, a najbolji, prema procjeni žirija, osvaja nagrade. Sretno!
Natječaj - MBZ traži zvukovni logotip

 

Pravila nagradnog natječaja “MBZ zvukovni logotip”

 

Članak 1. Organizator natječaja

Organizator Nagradnog natječaja pod nazivom "MBZ zvukovni logotip" je Hrvatsko društvo skladatelja – Muzički biennale Zagreb, Berislavićeva 9, Zagreb, OIB: 56668956985 (u daljnjem tekstu: Organizator). Svrha Nagradnog natječaja je promocija Facebook fan stranice https://www.facebook.com/MusicBiennaleZagreb/ te Muzičkog biennala Zagreb u cijelosti. Natječaj se komunicira i odvija primarno na društvenoj mreži Facebook.

 

Članak 2. Sudionici natječaja

U Nagradnom natječaju mogu sudjelovati svi državljani Republike Hrvatske s prebivalištem u Republici Hrvatskoj, stariji od 15 godina. Za sudjelovanje u natječaju, potrebno je imati otvoren profil na društvenoj mreži Facebook. Sudionik može biti jedna ili maksimalno 3 osobe (tim) koje zajedno nastupaju u Nagradnom natječaju. Dozvoljene su najviše dvije prijave po sudioniku. Na Natječaj se ne mogu prijaviti članovi obitelji zaposlenika Muzičkog biennala Zagreb.

 

Članak 3. Datum održavanja natječaja

Natječaj se održava u razdoblju od 15. siječnja 2017. do 15. veljače 2017. Pobjednik Nagradnog natječaja bit će proglašen najkasnije u ponoć 25. veljače 2017., a informacije o dobitniku bit će objavljene na Facebook fan stranici na kojoj se natječaj odvija te na mrežnoj stranici www.mbz.hr.

 

Članak 4. Sudjelovanje u natječaju

Od sudionika natječaja traži se da naprave zvukovni logotip za Muzički biennale Zagreb. Zvukovni logotip je audio interpretacija (vizualnog) logotipa, koja mu odgovara stilom i namjenom, a zajedno čine skladnu cjelinu koja će na prepoznatljiv način prezentirati Muzički biennale Zagreb. Kako bi lakše odredili stil i smjer potencijalne izvedbe, odnosno rješenja Nagradnog natječaja, preporučujemo detaljno istraživanje povijesti i vrijednosti Muzičkog biennala Zagreb, dostupnih na stranici www.mbz.hr.
 
VAŽNO: Natječaj za zvukovni logotip Muzičkog biennala Zagreb nije povezan s ranije objavljenim natječajem za zvučnu instalaciju (kliknite za detalje).

 

Članak 5. Prijava materijala

Zvukovni logotip ne smije biti kraći od jedne sekunde i duži od 4 sekunde. Mora biti originalno autorsko djelo i ne smije biti ranije prezentiran javnosti. Tehnička ograničenja u smislu tehnologije, upotrebljenih glazbenih uređaja i glazbala, postprodukcije i sl. ne postoje. Zvukovni logotip potrebno je dostaviti najkasnije do dana završetka Nagradnog natječaja, slanjem na e-mail adresu mbz@hds.hr, a putem nekog od dostupnih web servisa za prijenos podataka (Iskon Jumbo mail, WeTransfer i sl.). Format za prijavu je wav (44.1/16). Uz prijavu rješenja, potrebno je dostaviti i detaljne informacije o autoru ili timu, kontakte radi javljanja o osvajanju Natječaja, kratki opis nastanka rješenja kao i potpisanu i potom skeniranu izjavu kojom se autori ili tim odriču punih autorskih prava poslanog rješenja u korist Muzičkog biennala Zagreb. U slučaju da su autor ili članovi tima vezani ugovorom o autorskim pravima s bilo kojom glazbenom izdavačkom kućom, potrebno je ishoditi pismeno odobrenje, odnosno pismeno odricanje na autorska prava od strane organizacije koja ih predstavlja, kako bi mogli sudjelovati u natječaju.

 

Članak 6. Odabir dobitnika i nagrada

O pobjedniku Nagradnog natječaja odlučit će tročlani žiri u sastavu:
1. Ana Horvat, skladateljica
2. Tibor Szirovicza, skladatelj, član Predsjedništva HDS-a
3. Ivana Pinjušić Bužančić, pijanistica, producentica MBZ-a
 
Žiri će odluku o pobjedniku temeljiti na priloženom rješenju, odnosno prema razini kreativnosti, originalnosti i skladnosti rješenja s vrijednostima Muzičkog biennala Zagreb. Nagrada je poklon paket Muzičkog biennala Zagreb (paket ulaznica za sve koncerte i izvedbe po želji pobjednika, paket MBZ festivalskih i promotivnih materijala, portret pobjednika na internetskoj stranici MBZ-a). Nagrada se ne može zamijeniti za novac, druge proizvode ili usluge.

 

Članak 7. Suglasnost

Dobitnik (autor ili autori) je suglasan da se njegovo ime objavi na svim kanalima Muzičkog biennala Zagreb (Facebook, YouTube, Instagram, mrežna stranica, newsletter, PR obavijesti i sl.). Organizatori su dužni javiti se dobitniku u roku od 30 dana od završetka natječaja, a dobitnik se treba javiti u roku od najkasnije 14 dana od primitka informacije o dobitku. Organizator će isporučiti nagrade dobitnicima u roku od mjesec dana od primitka kontakt podataka o dobitniku.

 

Članak 8. Diskvalifikacija

Organizator zadržava pravo u bilo kojem trenutku diskvalificirati bilo kojeg sudionika natječaja, bez prethodnog upozorenja i bez naknadnog pojašnjenja. Za slučaj da na Natječaj stignu dva ili više istih rješenja, niti jedno od njih neće se uzimati u obzir.

 

Članak 9. Izmjena pravila

Organizator pridržava pravo promjene ovih pravila, ako se ukaže potreba. Organizator nije nužan objaviti promjenu pravila. Pravila se mogu promijeniti u bilo kojem trenutku tijekom (i nakon) Nagradnog natječaja.